Etykiety

wtorek, 20 września 2011

Goodbye Mr.Big

Dzisiaj ostatni raz o Nim piszę. Za kilka dni się przeprowadzam, zaczynam nowe życie i nie ma tam miejsca na Biga. Chociaż na Biga może i jest, ale na pewno nie na beznadziejne myślenie o nim. Nawet jak mówię sobie, ze On już nic dla mnie nie znaczy, to i tak gdzieś tam w środku tęsknię za nim. Zmieniłam jego nazwę na gg, żeby nie wyświetlał mi się pierwszy. Nie oglądam już nigdzie jego profili...koniec! Chyba Go kochałam...Ale on wybrał inną drogę.Ja nie mogę mu niczego narzucać. Zranił mnie i to bardzo, nie jeden raz.Muszę być silna i iść swoją drogą. Nie patrzeć na to co było.


Na koniec jeszcze 2 utwory. Pierwszy...idealnie wszystko opisuje. Drugi...coś dla niego...

Sylwia Grzeszczak - Sen o przyszłości

Kayah - Za późno


Siły do podejmowania i nie odwlekania ważnych decyzji,
Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz