Etykiety

czwartek, 1 września 2011

I ♥ Kraków !!!

Właśnie wróciłam z Krakowa. Kocham to piękne, przesiąknięte milionem cudownych historii miasto.Nie zabytki, ale przede wszystkim wspaniali ludzie czynią je tak wyjątkowym. Czasem mam wrażenie, że Kraków jest magiczny. Najczęściej odwiedzam go w wakacje, więc jak wiadomo mam okazje mijać tysiące turystów na ulicach. Ludzie uśmiechają się do siebie, pozdrawiają, a nawet nie znając siebie spędzają czas razem.Bariery międzyludzkie się zacierają.Te językowe również.Świat staje się piękny. Kraków jest dla mnie bardzo ważnym miejscem, również dlatego, że podchodzi z niego spora część mojej rodziny.  Wiele historii, które opowiada mi babcia miały miejsce właśnie tam.Dopiero wróciłam, a już za nim tęsknię. Bez dwóch zdań...Kraków jest cudem.Wszystkich tych, którzy nie mieli okazji być w Krakowie zachęcam do jego odwiedzenia. Tych, którzy byli do ponownego odwiedzenia namawiać chyba nie muszę ;)

Sukiennice
 Nowa fontanna 
Kościół Mariacki
Pan gołąb
 Przesłodkie koniki
 Wawel
 Wisła
 Pani kaczka
 Smok Wawelski

Brama Floriańska i przystojniak w prawym rogu :d



C.H Bonarka!Moje ulubione miejsce do robienia zakupów.Zawsze na pierwszym miejscu stała u mnie Galeria Krakowska, ale to już przeszłość. Bonarka nie jest tak zatłoczona, a ubrania nie tak przebrane.Zapewne to przez lokalizację.



KOCHAM!

Samych udanych wypraw.
Alex ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz