Etykiety

niedziela, 24 lipca 2011

Damien Rice - The Blowers Daughter

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her skies

I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my mind off you
I can't take my mind off you...
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind...
My mind...my mind...
'Til I find somebody new


A oto jest
Tak, jak powiedziałaś, że będzie
Życie było dla mnie łaskawe
Przez większość czasu

A oto jest
Trochę krótsza historia
Bez miłości, bez chwały
Bez bohatera na jej niebie

Nie mogę odwrócić od Ciebie wzroku...

A oto jest
Tak, jak powiedziałaś, że powinno być
Oboje zapomnimy o bryzie
Na większość czasu

A oto jest
Zimniejsza woda
Córko łgarza
Uczennico w sztuce zaprzeczania

Nie mogę odwrócić od Ciebie wzroku...

[Czy nie mówiłam Ci, że mam Cię dość,
Czy nie mówiłam Ci, że chcę zostawić to wszystko za sobą?]

Nie mogę przestać myśleć o Tobie...

Myśleć...

Dopóki nie znajdę kogoś nowego



Cudowna piosenka. Kojarzy mi sie z filmem 'Closer', który niedługo wam przedstawię. Nie jest to niestety jedyne moje skojarzenie...brzmi ona także jak rozstanie z Mr. Bigiem.
Bądź co bądź...I ♥ Damien Rice

Pięknej muzyki dookoła
Alex ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz