Etykiety

wtorek, 29 maja 2012

I was thinking exactly the same with you :)

Jeśli to prawda, jeśli Twoje myśli są dokładnie takie jak moje...to wiedz, że jestem najszczęśliwsza na świecie. Tylko jak się dowiedzieć czy tylko w tym przypadku czy może w każdym innym? Jak znaleźć odwagę, by o wszystkim Tobie opowiedzieć? Przecież zasypiam z Twoim imieniem na ustach, śnię z Twoim imieniem na ustach, budzę się z Twoim imieniem na ustach....i żyję z Twoim imieniem na ustach. Na ustach i w sercu. Twoje imię przepełnia całą mnie. Już sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Próbowałam już wiele razy zapomnieć o Tobie. Zastąpić Ciebie kimś innym, ale zawsze jest tak samo. Chwilowa radość...po czym jeszcze gorszy smutek. No bo przecież nie tylko uświadamiam sobie, że nikt nie jest w stanie zastąpić mi Ciebie, ale także doganiają mnie ogromne wyrzuty sumienia z powodu osoby, którą w pewien sposób wykorzystałam. Nie mam prawa do tego.
Wiesz...ostatnio znalazłam się w najgorszej sytuacji jaką mogłam sobie wyobrazić. Moje serce, całe ciało oszalało ze strachu. Zupełnie nie wiedziałam jak mogę pomóc. Co zrobić, żeby wszystko się udało i jak się uspokoić. Pierwsza myśl...Ty. Chciałam do Ciebie zadzwonić. Nie zrobiłam tego, bo rozładował mi się telefon. Zaczęłam więc się modlić moją ukochaną modlitwą - różańcem. Ta modlitwa również ma wiele wspólnego z Tobą. To Ty na nowo pokazałeś mi wiarę. Wszczepiłeś nową nadzieję...podzieliłeś się miłością do Matki Boskiej. Już na zawsze będziesz kimś, kto wiele mi dał. A ja? Co ja dla Ciebie znaczę? W zasadzie nie muszę wiedzieć....Ale przytul mnie, mocno...i nie puszczaj...już nigdy! Tylko mnie kochaj...







Jak to możliwe, że dajesz mi tyle szczęścia jednym zdaniem?

Prawdziwej miłości,
Alex

1 komentarz:

  1. "Otwarte serce jest przepustką do szczęścia, to zaś nadaje życiu sens."

    OdpowiedzUsuń