Etykiety

sobota, 26 listopada 2011

My beautiful first man

24.11.2011
Verona to miasto najpopularniejszych na świecie kochanków. Verona to miasto najśliczniejszego mężczyzny na świecie. A Wrocław to miasto, które nas połączyło. Złote włosy. Nie blond, nie czarne!...Złote...z domieszką brązu... Iskrzące oczy. Nie brązowe...zielone..z milionem gwiazd! Opalona skóra. I jak jedwab delikatne dłonie. Nie sposób przestać je dotykać. I ten zapach...nadzwyczaj piękny. Kocham Jego oczy wpatrzone we mnie, powagę wymalowaną na twarzy...i uśmiech też kocham.Włosy, czoło, brwi, rzęsy, oczy, nos, policzki, słodkie usta, brodę i szyję, ręce i brzuszek...wszystko uwielbiam. To było coś wspaniałego. Jego mokre ciało przylegające do mnie. Jego oczy wpatrzone we mnie...i ten oddech...przyspieszony. I to w jaki sposób się porusza. Wszystko było cudowne...Uwielbiam kiedy łapie mnie za policzek...i całuje. W szyje całuje. Cały czas całuje...

23.11.2011
Portugal evento!



Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

No sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

No sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

tłum.
Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać

W sobotę na dyskotece,
Ludzie zaczęli tańczyć.
Przeszła najpiękniejsza dziewczyna.
Zdobyłem się na odwagę i zagadałem.


Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać

W sobotę na dyskotece,
Ludzie zaczęli tańczyć.
Przeszła najpiękniejsza dziewczyna.
Zdobyłem się na odwagę i zagadałem.


Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać


Boska, Boska
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać

Słodka, Słodka
Twe Ciało mnie zabija
Aj, Chce Cie złapać
Aj, aj, chce Cie złapać
tekstowo.pl

Ojciec z Albanii i matka z Francji. Kontiano...najpiękniejszy mieszkaniec Włoch i świata jakiego widziałam.
Italiano vero!

'Dont worry you will sleep! Im looking forward to see you tommorow! Good night! Kisses! Remember i want you :)'

'Cant stop thinking of you! Text me when you finish class so we can meet! Kiss'

'Im in italy! It was nice to meet you! I wish i had more time to stay in wroclaw with you but its impossible! Good luck for everything! Kisses'

Nie ma Cię już obok. I nie wiem kiedy Cię zobaczę. Czy w ogóle Cię zobaczę...Jedyne co mam to kilka smsów, Twój włos, opakowanie po durexie i chusteczki higieniczne. I Twój ulatniający się zapach na pościeli.


Tęsknię za Tobą,
Twoja Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz