Etykiety

wtorek, 13 grudnia 2011

Ballet Bodies




Balet zawsze kojarzył mi się z czymś magicznym. Potrafi dodać uroku każdej kobiecie. Od zawsze wiadomo, że ma on także zbawienny wpływ na figurę.Nie wiedziałam jednak, że można korzystać z jego dobrodziejstw nie będąc baleriną. Podobno Julia Roberts i inne gwiazdy zyskały dzięki niemu dłuższe i smuklejsze mięśnie.Dlaczego więc nie spróbować?

Oto trzy ćwiczenia błyskawicznie poprawiające formę:

1.Ramiona
 Stań w pierwszej pozycji baletowej (pięty złączone) i podnieś wysoko rękę zgiętą w kształt litery V,
 z dłońmi skierowanymi na zewnątrz. Następnie powolutku opuść ręce do odwróconego V. Powtórz 40
 razy.

2. Brzuch
 Połóż się na plecach z jedną nogą przylegającą do podłogi, a drugą skrzyżowaną na niej. Podnieś górną nogę
 pod kątem 90 stopni i powoli opuść. Powtórz 40 razy, zmień nogi.

3.Zgrabna pupa
 Stań prosto, ręce połóż na oparciu krzesła. Podnieś jedną nogę do tyłu tak wysoko, jak potrafisz, nie
 zmieniając pozycji bioder, i wykonaj 50 ruchów pulsacyjnych.

więcej na
www.balletbodies.com
artykuł zainspirowany magazynem InStyle




Miłego dnia,
Alex

5 komentarzy:

  1. Spadłaś mi z NIEBA :)
    Z ogromną sensualnością i świadomością skorzystam ... kolega EMIL z ANDZIĄ :) żoną znad ŚWIDRA będą dumni jak opowiem im o Swoim-Twoim obcowaniu ... ba ... z BALETEM:)

    http://herloveinwroclove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. c.d.

    http://www.teatrwielki.pl/repertuar/balet/kalendarium/romeo_i_julia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Anonimie cieszę się, bardzo, że skorzystasz. Ja również zamierzam. Może za jakiś czas wymienimy się poglądami i obserwacjami w tym temacie ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczęłam ... w windzie :) lustro - poręcz i moja zgrabna PUPA ... za jakiś czas szczegółami i doznaniami Cię uraczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję :) Ciekawy pomysł z tą windą. Jak widać wystarczy trochę wyobraźni i dbać o nasze ciała możemy wszędzie! :)

    OdpowiedzUsuń