Etykiety

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Przebudzenie

Chciałam więcej niż mogłam unieść.
Gnało serce o krok przed rozumem.
Chciałam w zgiełku o ciszy zapomnieć.
W próżnym biegu straciłam oddech.
Czasu żal...

Dziś żegnam sen co się prześnił.
Malowany pejzaż w tonie niebieskim.
Żegnam sen co się prześnił.
Nie obejrzę się.
Już wiem.

Chciałam więcej, choć miałam już wszystko.
Całe szczęście bliżej niż blisko.
Chciałam płynąć po lądy nieznane.
Dopłynęłam do siebie samej.
Na nic żal, więc...

Żegnam sen co się prześnił.
Malowany pejzaż w tonie niebieskim.
Żegnam sen co się prześnił.
Wolna budzę się.
Dziś wiem,
Chciałam więcej niż mogłam unieść.
Niż mogłam unieść...

 Więc żegnam...albo chociaż próbuję...


Życzę Wam, abyście zawsze doceniali to co macie
Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz