Etykiety

piątek, 10 czerwca 2011

Najbardziej niewiarygodne w cudach jest to, że się zdarzają

"Współcześni filozofowie wmawiali mi do znudzenia,
że znajduję się na właściwym miejscu,
a ja czułem się przygnębiony, mimo że się im nie sprzeciwiałem.
Nagle jednak usłyszałem, że znajduję się na niewłaściwym miejscu,
i serce zaśpiewało mi w piersi jak ptak na wiosnę.
(...)Nareszcie zrozumiałem, dlaczego trawa zawsze wydawała mi się
taka dziwna, jak zielona broda olbrzyma i dlaczego w domu
czasami tęskniłem za domem."
                                                                                               
                                                                                                     G.K. Chesterton

Dziękuję Ci Chris!


Wspaniałych i prawdziwych przyjaciół
Alex ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz