Etykiety

wtorek, 31 maja 2011

Mój własny Mr.Big!!!

'Dobrze, dobrze, dobrze z Tobą jest.
Coraz mniej rozsądnie robi się!
Twoje pokuszenie, zwodzisz mnie.
Zmieniam się przy Tobie, w to, co chcesz!

Słodki narkotyku, przecież wiesz.
Być Twoją kobietą - słodka śmierć.
Moje zatracenie, pragnienia mgłą.
Wiatr mi Cię rozwieje rano.
Sama przed sobą nie mogę się bronić!

Jak dobrze w Twoich ramionach zapominać się,
Jak dobrze czuć, że już nic nie zatrzyma mnie.
Jak dobrze w Twoich ramionach zapominać się,
Poczuć jak noc przemienia mrok.
Zaćmienie serca.

Każda nieprzespana z Tobą noc.
Mocniej uzależnia czuje to!
Mieszasz ból z rozkoszą.
Z ogniem lód,
Zmysły mnie zawodzą,
Gdy jesteś mój!

Więcej, więcej, więcej, im więcej chcesz.
Mocniej, mocniej, mocniej, pragnę Cię!
Kuszę przeznaczenie,
Zaklinam los.
W niebezpiecznym tańcu z Tobą!
Sama przed sobą już się nie obronię!'
                                                Patrycja Markowska



Już dawno nikt nie wzbudził we mnie tyle emocji i uczuć w jednej chwili co ty M!



Życzę wszystkim związku pełnego namiętności!
Alex ;););)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz