Etykiety

wtorek, 31 maja 2011

Samotność

Z Tobą...a tak bardzo samotna. Rozdarta pomiędzy uczuciem, a rozsądkiem. Szukająca wsparcia w zakątkach własnej głowy i serca. Mam się z Tobą pokłócić? Mam się rozpłakać i pokazać Ci swoją słabość? A może mam zignorować to wszystko i na nowo Cię w sobie rozkochać? Nie mam siły.
Wy mężczyźni chcecie aby Was rozumiano. Pragniecie seksu, od czasu do czasu przytulenia, ale od odpowiedzialności uciekacie. Najpierw przyzwyczajacie nas do ciągłego zainteresowania, a później zapominacie o nas...traktujecie jak zabawki. My kobiety tak jak Wy potrzebujemy seksu, ale czasem chcemy też czułych słówek, smsów...zainteresowania.



I mimo tego, że tak bardzo mi smutno...tęsknię za Tobą. Tęsknie za Twoimi pocałunkami. Za Twoim ciałem...dotykiem...i za Twoim zboczonym zachowaniem też tęsknie. I nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym powiedzieć Ci, że Cie kocham...tak po prostu...Pogubiłam się już w tym udawaniu. Chyba wcale nie chcę być z Tobą tylko tak o...Nie chcę już zachowywać dystansu, który i tak już dawno gdzieś nam się zgubił.

Odwagi w wyznawaniu uczuć
Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz